Het eerste bezoek aan onze praktijk is bedoeld om een volledig beeld te krijgen van uw mondgezondheid en uw wensen. Wij nemen de tijd om u en uw gebit goed te leren kennen, zodat we samen een stevig fundament kunnen leggen voor uw toekomstige tandheelkundige zorg.

Waarom is een intake belangrijk?
Het eerste bezoek biedt ons de mogelijkheid om een goede basis te leggen voor uw mondgezondheid. Door uw gebitssituatie grondig in kaart te brengen, kunnen we niet alleen bestaande problemen behandelen, maar ook toekomstige problemen voorkomen.
Wat kunt u verwachten tijdens uw eerste bezoek?
U kunt zich inschrijven door ons Inschrijfformulier in te vullen.
Wij ontvangen graag vooraf uw dossier en eventuele röntgenfoto’s van uw vorige tandarts. Deze kunt u zelf bij uw vorige tandarts opvragen in verband met de privacywetgeving. Op basis hiervan krijgen wij een goed beeld van uw tandheelkundige voorgeschiedenis, waarna wij de eerste afspraak kunnen inplannen.
Voor afspraken en meer informatie kunt u telefonisch contact met ons opnemen via 0223-533339.